اولین جشنواره تجلیل ازبرگزیدگان انجمن های محیط زیستی استان لرستان

 

 

معاون استاندار لرستان عنوان کرد:

 

حمایت ویژه استانداری لرستان از تشکل‌های زیست محیطی  

 

 

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان گفت:‌ استانداری لرستان با تمام توان در خدمت تشکل‌های زیست محیطی است و از این تشکل‌ها به صورت ویژه حمایت می‌کند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید علی کورانی‌فرد ظهر امروز در نخستین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد محیط زیست لرستان که در استانداری این استان برگزار شد، گفت: تشکل‌های مردم نهاد باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه اسلام و آموزه‌های دینی در زمینه محیط زیست تأکیدات موثری داشته‌اند خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه شرعی است که همه مردم باید به آن عمل کنند.

کورانی‌فرد یادآور شد: امروز متأسفانه شاهد برداشت بی‌رویه آب از لایه‌های دوم زمین هستیم که در برخی از شهرهای استان این مسئله شدت بیشتری دارد.

معاون استاندار لرستان گفت:‌ تشکل‌های مردم نهاد دارای افرادی هستند که با نیت خیرخواهانه و دلسوزانه کار حفاظت از محیط زیست استان را بر عهده دارند.

کورانی‌فرد یادآور شد: استانداری لرستان در زمینه حمایت از این تشکل‌ها با تمام توان در خدمت این تشکل‌ها است و از مسئولان این تشکل‌ها انتظار داریم که ارتباط خود را با استانداری لرستان به صورت ویژه برقرار کنند.

این مسئول تصریح کرد: تشکل‌های مردم نهاد به خوبی مشکلات زیست محیطی را تشخیص می‌دهند و در رابطه با‌ آینده و مشکلات آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

معاون استاندار لرستان گفت: افرادی که عضو این تشکل‌ها هستند از فهم بیشتری نسبت به محیط زیست برخوردار هستند، از این رو باید از توان این افراد نهایت استفاده را ببریم.

کورانی‌فرد متذکر شد: تخریب محیط زیست ظلم به کشور و مردم است زیرا با تخریب محیط زیست تمام جامعه ضرر می‌کند.

وی از رسانه‌ها خواست به مسئله حفاظت از محیط زیست اهمیت دهند و در زمینه جلوگیری از تخریب آن اطلاع‌رسانی کنند.




برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, | 1:13 | نویسنده : بابک الوندیان ، بهارک الوندیان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.