آقامحمدی در تذکر شفاهی :

 

آقامحمدی در تذکر شفاهی: 

 

نشت بنزین در لرستان باعث آلودگی آب ها و زمین های مردم شده است

 

به‌کارگیری بستگان و اقوام در سازمان محیط زیست به صورت غیرقانونی انجام می‌شود.

 

نماینده مردم خرم آباد با اشاره به ضعف مدیریت محیط‌زیست لرستان اظهار داشت:حفاظت از حیات وحش در این منطقه به خوبی صورت نگرفته و در این منطقه نشت بنزین بسیار وجود دارد که باعث آلودگی آب‌ها و زمین‌های مردم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس سازمان محیط زیست در رابطه با ضعف مدیریت محیط‌زیست لرستان که تاکنون عوارض منفی بسیاری داشته است گفت:حفاظت از حیات وحش در این منطقه به خوبی صورت نگرفته و در این منطقه نشت بنزین بسیار وجود دارد که باعث آلودگی آب‌ها و زمین‌های مردم شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد ادامه داد: همچنین در رابطه با این موضوع می توان به مسائلی که واقعیت ندارد اشاره کرد از جمله این که در سال 1391 گرگی به گله حمله کرد و تعداد بسیار زیادی از گوسفندان یک چوپان از بین رفت. این در حالی است که این موضوع کاملا برعکس عنوان شده و بیان شده که یک قلاده پلنگ به گله حمله کرده است. از سوی دیگر به‌کارگیری بستگان و اقوام نیز در این سازمان به صورت غیرقانونی انجام می‌شود.

وی همچنین به وزیر راه و شهرسازی در رابطه با معافیت عوارض روستاهایی که در اطراف آن آزادراه هست تذکر داد و گفت: بنده نامه‌ای در این‌خصوص به وزارتخانه نوشتم و مسئولان این وزارتخانه پاسخ دادند که جاده‌ای در کنار آزادراه برای تردد وجود دارد، اما این جاده در زمان احداث آزادراه تخریب شده و قابل استفاده نیست و متاسفانه وزارتخانه راه و شهرسازی به‌رغم متعهد شدن در بازسازی این جاده این اقدام را تاکنون انجام نداده است.




برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, | 21:38 | نویسنده : بابک الوندیان ، بهارک الوندیان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.