برگزاری کارگاه آموزشی پلنگ ایرانی در خرم آباد

برگزاری کارگاه آموزشی پلنگ ایرانی در خرم آباد 

 

 

کارگاه آموزشی پلنگ ایرانی با حضور مدیرکل و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست لرستان ، فرماندار و مسوولان محلی و جمعی از اعضای انجمن بلوط لرستان ، انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران حامی محیط زیست و انجمن یاران سبز لرستان به مدت 3  روز در خانه معلم شهر خرم آباد برگزار شد.  

این دوره آموزشی توسط موسسه تخصصی مطالعات پلنگ آسیایی  در قالب سه محور  حفاظت مشارکتی – شناسایی زیستگاه های پلنگ در ایران و نیاز سنجی برنامه های آموزشی جهت آشنایی شرکت کنندگان برگزار و در روز نخست کارگاه ، خانم دکتر آرزو صانعی ، خانم مهندس گلی احمدی فرد و مهندس محمد مهدی صابریون   در خصوص نقش تحقیقات و پایش مشارکتی ، موضوع راهبری محیط زیست  و  پروتوکل جمع آوری اطلاعات جغرافیایی برای ثبت مشاهدات پلنگ ایرانی  مطالبی را بیا ن کردند. 

 

در روز دوم کارگاه ، دکتر سعید نوری نشاط و خانم مهندس پروین پاکزادمنش درباره اصول و فنون تسهیل گری و مهندس محمد علی ادیبی در خصوص شناسایی جمجمه گربه سانان ایران تجربیات تئوری و عملی خود را آموزش دادند. 

 

در روز پایانی این کارگاه ، امین صانعی و حمیدرضا میرزاده به موضوع خبر و رسانه وکاربرد آن در حفاظت از محیط زیست و حیات وحش  پرداختند.

شایان ذکر است در برگزاری این کارگاه آموزشی آقایان مهندس بهرام رمضانی ، مهندس بابایی و مهندس رهسپار از کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان  تلاش بی وقفه ای نمودند که بدینوسیله از همه این عزیزان  و کلیه دست اندرکاران  این دوره آموزشی  کمال تشکر و قدردانی را داریم. 

 

     




برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 12 آبان 1393برچسب:, | 16:48 | نویسنده : بابک الوندیان ، بهارک الوندیان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.